У бацькі хуй адужэў імгненна.

 Мая жонка Светка яна агонь. Сэкс любіць вар'яцка, ва ўсіх праявах. І так ужо павялося што сталі мы наведваць свінг клуб. Так як мне шмат сэксу не трэба і лепш удзельнічаць разам у працэсе чым потым даведацца што жонка ўдзельнічае ў ім адна. Здалі дзіця Свеціным бацькам і паехалі ў клуб. Зайшлі выпілі і Света надзеўшы венецыянскую маску, захацелася яе сёння быць загадкавы, пабегла аддавацца распусте. Я крыху пасядзеўшы адправіўся за ёй. Заходжу ў адзін з пакояў і бачу Свету ў масцы, ляжыць на спіне, ногі раскінула, смокча чый-то хуй а яе трымаючы за ногі дзяўбе мой бацька і я разумею што ён яе не адгадвае каго ён ебет а Светка выдатна бачыць хто яе ебет, усміхаецца і падахвочвае. Я крыху охуел. Вось чаму яны сёння ўнука браць не хацелі, відаць тата з мамай таксама любяць разнастайнасць. Выйшаў, задумаўся. што рабіць? Накшталт ніякавата бацька жонку маю ебет, а з іншага боку Свету сёння гэтулькі народа выебет што перажываць за бацьку дурное, ды і не чужы чалавек.  

 


 

Трэба ісці здавацца. Падыходжу да бацькі, ён ужо Светку на рак паставіў ебет ззаду. Яна мяне ўбачыла разусміхалася дупай за ражна. Выдатна баця-шапчу бацьку, мама ведае што ты тут? Сяргей, ты? Ты што тут робіш? Ебці, пагрэцца зайшоў. Ты даведаешся каго ебеш? Гэта ж Светка. Тата тузануўся, адхіснуўся аж хуй упаў. Я не ведаў сынок, сумленнае слова. Светка ўскочыла прыціснулася да бацькі, хуй у ручку ўзяла заварушылася а сама на вушка бацьку шэпча. Тата я вас адразу даведалася як толькі вы мяне ебать сталі, вы так добра мяне ебали, прама як Сярожа, давайце я вам пососу трошкі а то ў вас хуй упаў ледзь-ледзь а вы потым мяне ў попку выебет. Тата разгублена на мяне глядзіць. Давай бацька не саромейся, усё роўна мы сюды ебатся прыйшлі чым ты горш за іншых. А Света ўжо апусцілася бацьку заглынае да яек мне ручкай подрачивает. У бацькі хуй адужэў імгненна, тады святла павярнулася попку вышмаравала і ручкай татаў хуй сабе ў попку ўстаўляе. Узбудзіла, шэпча: “спадабалася як жонка сына табе хуй смокча, добрая ў цябе нявестка? давай тата выебі мяне ў попку, отьеби шлюшку. Бацька ад такіх слоў схапіў яе за дупу і засунуў хуй да канца. Бацька, а дзе мама? Вы разам прыйшлі? Тут яна недзе, а навошта табе? Пайду маму правядаю. Сяргей ды ты што-ж маму хочаш выебать. Яна ж табе маці. Наогул хацеў прывітацца, але цяпер нават не ведаю. Вы ж ебатся сюды дашлі, калі маму дзясятак отьебет, мой хуй сапраўды не будзе лішнім. "Тата хай Сярожа маці выебет мяне гэта так заводзіць а мы потым да іх далучымся" - заканчвала Святла насаджваючы сваю попу на бацін хуй. У блакітнай зале, увогуле, паглядзі яна тамака кахае ебатся. Вось так, бацькі тут пастаянныя кліенты, не дзіўна што перасекліся. У блакітнай зале стаяла некалькі ложкаў на адной з якіх была мама. Трохі пухленькая, уся мяккая і прыемная яна стаяла на рак лізала яйкі камусьці а попку зычна адцягнуўшы чакала каб хто-небудзь яе пачаў ебать. Я падышоў ззаду пагладзіў папугайчыка, правёў пальцамі па голенай писе, пакратаў клітар.

Комментарии

Популярные сообщения